צילום ועריכת קורסים דיגיטליים

בצילום ועריכה של קורסים דיגיטליים, חשוב להקפיד על יצירת חוויית למידה אטרקטיבית ומדויקת שמושכת את הצופים מהשנייה הראשונה. בשרי מדיה אנחנו מתמחים במתן פתרונות מדיה לעסקים, ומשתמשים במספר מצלמות בו זמנית, סאונד איכותי, תאורה מתקדמת וטלפרומפטר, כדי להבטיח שהקורסים שלכם ייראו לא רק מקצועיים, אלא גם מרתקים ואינטראקטיביים. בעזרת צוות מיומן ועריכה מקצועית, נבנה עבורכם תכנים שמותאמים במיוחד לצרכים שלכם, ונדאג שכל קורס דיגיטלי שתפיקו יהיה נגיש, ברור ומרתק. כשאתם עובדים איתנו, אתם מקבלים תכנים שידברו בגובה העיניים ויעבירו את המסר שלכם בצורה הטובה והמדויקת ביותר, עם דגש על חוויית למידה מהנה ונגישה.

ניצן עגמי

קורס דיגיטלי שהופק בבית, עם 2 מצלמות ותאורה מקצועית, הזזנו את הדברים, מקמנו את האלמנטים שנרצה לראות בפריים, והווילון הלבן יצר לנו ריכוך טבעי לאור השמש ויצר לנו תאורה אחורית מהממת.

לירז רון פבין

קורסים דיגיטליים שהופקו בבית מלון ובכל פעם יצרנו פריים אחר ומרענן, הוספה ויזואלית על גבי הנאמר, הנפשנו כתוביות ויצרנו קורס מקצועי ומלמד את כלל הלקוחות של בליס.

מיכל שמש

קורס דיגיטלי קצר של 5 שיעורים בהם הקמנו 2 מצלמות לאפשר למיכל חופש דיבור בזמן הסט, הצילום נעשה בקליניקה של מיכל, ליווינו אותה מא׳ עד ת׳ החל מהצילום ועד הטמעת הקורס בפלטפורמה של Vimeo ופתיחת חשבון ב-סקולר.

ליבי קריסטל

קורס דיגיטלי ראשון של מספר פרקים עם תלבושות שונות, פריים נקי מאוד עם תאורה אחורית ופרונטלית, סאונד איכותי ופריים מרשים. קורס על ניהול זמן.

אור גופר

אור גופר התחיל לצלם את הקורס אבל נמשך המון המון זמן, הסיבה לכך הייתה שצולם במצלמה אחת, במקרה שלנו שמנו 2 מצלמות כדי לזרז את יום הצילומים ואפשרנו לאור לדבר באופן חלק וכך היה שגם אם נתקע עברנו למצלמה השניה, מה שיוצר גם עניין בצפייה ולא משעמם.

ליטל לב - nuni design

בקרוב..

?Want to see more